دوستي با خدا

دوستي با خدا

دوستي با خدا

جمله بساز

بنام حق

استاد گفت با دوست جمله بساز

خندیدم

نمیدونست با دوست دنیا می سازند

نه جمله



نظرات شما عزیزان:

قاصدک
ساعت5:26---26 آبان 1392
محب چه اسم قشنگی!!

محب چه معنای قشنگ!!

اما محب کی؟

راستی چرا محب دریا؟


پاسخ:سلام چشات قشنگه عزیزی شما که اسمتون قشنگ تره قاصدک ----کمی فکر کن پیدا میکنی فدات شم خیلی گلی


قاصدک
ساعت5:23---26 آبان 1392
سلام

البته سلامی نه بدلگیری دل خزربلکه تنها کمی کمتر از اون


پاسخ:سلام قربون اون دل گرفته ات عزیز نبینم ناراحت باشی امیدوارم همیشه شاد سر زنده باشی


ماهک
ساعت14:37---23 آبان 1392
درود

با دوست دنیا دنیا میشود ساخت و نباخت!

پیروز باشید
پاسخ:دوستی آنست که بلبل به لب گل می کند


مهدی
ساعت1:35---19 آبان 1392
سلام
پاسخ:سلام خوبی؟


قاصدک
ساعت3:40---18 آبان 1392
سلامی دوباره

می دونی سبب آشنایی من با شماخزر بود.

به من گفتی که دل دریا کن ای دوست،همه دریا از آن من کن ای دوست،دلم دریا شد ودادم به دستت،مکش دریا به خون پروا کن ای دوست




پاسخ:سلام فدات شم شما عزیزی ممنونم دوست دارم بیشتر باشما آشنا بشم اگر دوست داری >>>>وقتی گریه میکنی همه میگن ولش کن بزا راحت باشه ولی وقتی میخندی همه میگن چی شده ؟بگو ماهم بخندیم شریک گریه هاتم


قاصدک
ساعت4:21---17 آبان 1392
سلام

دوست، به معنای تمام کلمه زیباست

اما چرا ازمیون این همه اسم محب؟
پاسخ:سلام دوست عزیز محب اسمم شما بگو چی باشم خیلی خوشحال شدم به من سرزدیدبازم بیا خوشحال میشم محبت را به دل دادن صفای سینه میخواهد به یاد دیگران بودن دل بی کینه می خواهد


محمد
ساعت3:41---15 آبان 1392
سلام محب

انشاء الله همیشه سرحال باشی

ما که سرحال نیستیم مطالبت خوبه امیدوارم در تمام مراحل موفق باشی

التماس دعا

یا علی
پاسخ:سلام عزیز نبینم سرحال نباشی مخلصیم داداشی


شاهین
ساعت20:02---6 آبان 1392
سلام محب جون خوبی....تو کجای؟؟؟ به ما میگی نیستین!!!
پاسخ:سلام داداشی شرمنده چند روزی نبودم دوستتون دارم داداشی بیشتر به من سر بزنید عزیزی عزیزجون


پسرک
ساعت0:54---6 آبان 1392
سلام داداش محب با محبت.وفا را پاسخی غیر از وفا نیست.


دل ما یکدم از یاران جدا نیست.


به یاران دل سپردن کار سهلی است.


ز یاران دل بریدن کار ما نیست.
پاسخ:سلام داداشی خوبی ؟بی معرفت شدی داداش کجایی؟کم پیدایی؟دلمون برات تنگ شد دیر دیر سرمی زنی یه مدت اصلان نبودی از دل تنگی مردیم داداش جون گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محب ׀ تاریخ: یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگم خوش اومديد اميدوارم بتوانيم روز هاي خوبي رو در كنار همديگر داشته باشيم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohebdarya.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM